Neuer Patch zu Hitman veröffentlicht.

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Neuer Patch zu Hitman veröffentlicht.

IO Interactive hat heute einen neuen Patch zu Hitman veröffentlicht, der ein paar nützliche Verbesserungen mit sich bringt. Freuen dürften sich Hitman Fans darüber, dass man endlich eine Lösung für das Always On Problem gefunden hat, dass Missionen einfach beendete, sobald man seine Internetverbindung verlor.

Diesem Treiben wurde nun ein Ende gemacht und es wurde eine Option eingefügt, mit der man innerhalb der Mission die Verbindung wiederherstellen kann und nicht nach einem Verbindungsabbruch von vorne anfangen muss.

Auch wurde die Mechanik für das absolvieren von Herausforderungen verändert. Diese werden nun sofort gezählt und nicht erst beim beenden einer Mission. Das führte nämlich dazu, dass manche Herausforderungen nicht gezählt wurden.

Offizieller Changelog

  • Reconnect Option – If a player is playing in online mode and gets disconnected during gameplay, they will have the option to immediately reconnect and resume play without losing any progress, instead of returning to the main menu. [Available now on PC. Available in a future update for PS4 & Xbox One.]
  • Immediate Challenge Awards – Challenges are now awarded and saved immediately upon completion, rather than when completing a mission. [Available now on PC. Available in a future update for PS4 & Xbox One.]
  • Loading Times – Significant improvements to load and restart times across all locations.(Reduced by approximately 50% on PS4 and Xbox One)
  • Challenge Verbosity Settings –  Players can now choose between three options for how challenge descriptions are displayed in the game menu.
    Full: All Challenge information is shown.
    Minimal: Only the image and name of the Challenge are shown
    Off: Only the image of the Challenge is shown.
  • Weapon HUD Settings – Added three options for displaying the holstered/equipped weapon icon.
    Full: Show weapon HUD for equipped and holstered weapon.
    Minimal: Show weapon HUD only for equipped weapon.
    Off: Don’t show weapon HUD.
  • Immediate Intel – Added an option for players to access the intel menu immediately after finding new intel.
  • Dropped Items – Disguises, weapons and items that are dropped are now shown on the in-game map.
  • Holstering animation – Added an animation for 47 holstering a small item, such as a pistol.
  • Escalation Contracts Improvements
    – The list of complications and objectives are now viewable during gameplay and the planning phase.
    – Players can now easily see from the in-game menu how many stages of each Escalation Contract they have completed. (e.g 3/5)
  • General improvements to stability
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